Dawka motywacji.

Hej.
Nie wiem czy tylko ja tak mam - prawdopodobnie nie - ale dzisiaj cały dzień chce mi się spać, nie mam na nic siły. Wczoraj nie ćwiczyłam. Zrobiłam sobie dzień wolny - na usprawiedliwienie nie było mnie cały dzień w domu i nie miałam kiedy nawet poskakać. No ale dzisiaj mimo, że mam naukę na jutro i jestem zmęczona to znajdę chwilę aby poćwiczyć. OBIECUJE.
W weekend moje mięśnie w sumie nie odpoczywały, dzisiaj również, ponieważ ciągle się śmieję. I bolą mnie policzki i brzuch. Śmiech to zdrowie i jak widać ...mały trening. :) Czyli trening bez treningu. (jakiś czas temu przeczytałam to stwierdzenie na którymś z blogów.;))

Jutro MIERZENIE. ! Już nie mogę się doczekać. ! Wstanę wcześniej aby rano się zmierzyć, żeby nie było po jedzeniu czy coś .;) Mam nadzieję, że moje wymiary jutro nie powiedzą mi "Prima Aprilis" i nie będą większe. W sumie nawet nie powinny być .;)  Ale to się okaże.

Na dzisiaj motywacja:





 Po prostu są piękne.! Nie mogę się doczekać aż będę mogła zrobić zdjęcie takie jak te pierwsze, bądź drugie. *.* 

Trzymajcie się.

A jak u Was? Dużo jeszcze przed Wami ? :) 

Share on :
Dawka motywacji.
Dawka motywacji.
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5