Z kim ćwiczyć?


  Często zadajemy sobie pytania "Z kim ćwiczyć?" "Które ćwiczenia będą dla mnie najlepsze?" itp. Dzisiaj postanowiłam Wam przedstawić swoją opinię odnośnie tego tematu.
    Póki co ćwiczyłam z trenerkami takimi jak:
  • Ewa Chodakowska
  • Tiffany Rothe
  • Mel B 
  • Jillian Michaels
Reszta ćwiczeń które wykonywałam były typu różnych programów, bez konkretnych trenerów. Niżej przedstawiam Wam, w sumie niedługie opinie dotyczące tych 4 trenerek. Miłego czytania. :)


OGÓLNA OPINIA:  Jeśli chodzi o Ewę, to lubię jej motywacje na facebook'u, słowa otuchy i ogólnie podziwiam to co robi, ale ćwiczyć z nią nie lubię. Ćwiczyłam z nią skalpel. Nie wypowiadam się na temat innych jej programów, ponieważ nie ćwiczyłam ich. 3 dni to najdłużej jak z nią ćwiczyłam. Kilka razy wracałam do niej, ale jednak ciężko jest mi się przełamać i dłużej wytrzymać. Chociaż z tego co widzę u niej na facebook'owym profilu to jej ćwiczenia działają, jeśli się je wykonuje regularnie, także jeśli lubisz spokojne treningi to Ewa się sprawdzi. Ja sobie odpuszczam - jej ćwiczenia nie są dla mnie - są za nudne.

SKALPEL: Ćwiczenia dłużą mi się, są wolne. Ja lubię kiedy gra mi muzyka, która mnie napędza i rozbudza. Tego mi brakuje w jej zestawie. Jest za spokojnie i za cicho.




OGÓLNA OPINIA: Z Tiffany ćwiczyłam długo i ciągle do niej wracam. w tle słychać muzykę, którą znam, dzięki której lepiej mi się ćwiczy. Ona sama w sobie jest pozytywną osobą, ciągle coś mówi. Dobrze mi się ćwiczy jej zestawy, bo są one ciekawe i różnorodne. Oczywiście plusem jest także to, że zestawy nie trwają długo i możemy łączyć sobie treningi po swojemu.

BOOTY SHAKING WAIST WORKOUT (inaczej ćwiczenia na boczki): Jest to zestaw ćwiczeń, który wykonywałam najczęściej i ciągle do niego wracam. Ćwiczenia działają dobrze na boczki, talię. Są proste, ale efektowne. Pierwszy raz jak je ćwiczyłam, koleżankom, które mi mówiły, że ledwo się ruszały po tych ćwiczeniach, musiałam przyznać racje - ledwo się mogłam ruszać. Ramiona, boczki, brzuch, wszystko dawało o sobie znać, ale to żadna przeszkoda. Po trzech dniach już przystosowałam się do tych ćwiczeń i robiłam je bez takich bolesnych skutków. ;) POLECAM je, naprawdę - proste, fajne ćwiczenia, które trwają tylko 10-11 minut.:)

HOT BODY WARM UP (rozgrzewka): Ten zestaw robiłam często przed ćwiczeniami typu boczki, jako rozgrzewkę. Fajne ćwiczenia, które też mogę bez wahania polecić. Trwają 12 minut.

BOXER BABE: Trening cardio.

GET FLAT SEXY ABS : Ćwiczenia na płaski brzuch. Wykonywałam je może z 3 razy, tak do 5. trwają one tylko 6 minut.Tutaj przyda się nam mata, ewentualnie jakiś koc, bądź karimata.

GET YOUR SEXY BACK: Ćwiczenia te działają na wszystkie partie ciała. Są jednymi z moich ulubionych!



OGÓLNA OPINIA: Ta kobieta co to prowadzi już samą sobą przyciąga do swoich ćwiczeń. Jest pozytywna, uśmiechnięta. Dużo z nią nie ćwiczyłam. Jedyne ćwiczenia jakie wykonywałam to na nogi. Ale z pewnością wrócę jeszcze do jej zestawów za jakiś czas!

MEL B - 10-MINUTOWY TRENING NÓG: Ćwiczenia dające popalić. Trwają tylko 10 minut, ale można się zmęczyć. Mimo wszystko dzięki jej gadaniu dasz rade dotrwać do końca. Dzięki temu, iż w treningu pojawia się śmiech to ćwiczenia wydają się lżejsze i szybko mijają.



OGÓLNA OPINIA: Pierwszy raz ćwiczyłam z nią niecały tydzień temu. Spodobały mi się jej ćwiczenia dlatego podjęłam się wyzwania na 30 dni. Nie wypowiem się teraz na temat jej całego programu, dlatego zrobię o niej oddzielny post.
Jillian jest dla mnie dużą motywacją i jest dla mnie zdecydowanie bardziej wiarygodna, ponieważ sama była grubszą osobą. Mimo wszystko inaczej patrzy się na treningi, niż na trening trenerki, która od zawsze była szczupła.


Program, który wykonuje: 



WCZORAJSZE ĆWICZENIA:
  • Jillian Michaels level 1 
DZISIAJ

Mam nadzieję, że ktoś z Was dotarł do końca. Mam również nadzieję, że post jest/będzie przydatny. :)

A z kim Wy najbardziej lubicie ćwiczyć ?

PS. Jeszcze tylko 4 dni do mierzenia. Ciekawa jestem czy mi coś zeszło. :)
PS. Post edytowany :)
Share on :
Z kim ćwiczyć?
Z kim ćwiczyć?
Reviewed by pada mama
Published :
Rating : 4.5